dijous, 19 de juny del 2008

Pilars...

Hi han molts tipus de pilars: Pilar Rahola, Pilar Calvo, pilar de cinc, pilar aixecat per sota, pilar caminant, pilar a la veracreu,,, però cap com el pilar de cinc aixecat per sota i caminat al balcó! No sabem ni com ens ho farem, però aquí està la gracia de "l'experiment" jeje. Desprès d'aconseguir que es portés endavant el pilar de cinc aixecat per sota a plaça (-->Baggio i jo mateix), i més tard aconseguir fer caminar el pilar de cinc (-->culpable: Tete); bé la nova proposta encapçalada per el Tete i jo mateix (i tota la gent que s'hi apunti) és la fusió d'aquestes dues conquestes així que preparat Barcelona!
La execució està per determinar, caminar-lo, baixar-lo, aixecar-lo i tornar-lo a baixar? o aixecar-lo, fer que camini i tornar-lo a baixar; i que m'en dieu de la recollida de l'enxaneta amb la faixa?? Amb quina cara sens quedarà el senyor Hereu (si bé la pròxima vegada es clar), quan vegi que al intentar "pescar" l'enxaneta aquesta comença a baixar per acció de les mans?¿?¿
Bé aquí torna a quedar escrit, junts o aconseguirem!

PD: buscant registres d'imatge sobre aquesta construcció tant particular, m'he trobat el vídeo que he penjat, segons el títol pilar de sis aixecat per sota dels Castellers de Mallorca, la veritat, no se sí és per error, o realment tenien un baix preparat per a la següent aixecada, traieu-me de dubtes.
(hi han dos vídeos, dels dos intents)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Només m'apuntu si puja la MARIA.