dimarts, 16 de setembre del 2008

Castellers de Barcelona i el FCBarcelona,,,

Aquest és un tema que volia tocar des de fa temps, crec que la relació que existeix entre aquestes dues entitats és tan gran que ens acaba perjudicant, reflexionem-hi.
Ja es habi
tual sentir alguna vegada el,,, "quan perd el Barça, em prenc el dia següent d’una altre manera i per contra, quan guanya el Barça m’esperona pel dia següent"; doncs el mateix ens arriba a succeir alguns malalts com jo, sortim del assaig (que com sempre coincideix amb el Barça) i si el Barça a jugat de pena ja no estem tant il·lusionats amb les proves que em fet o amb la fita que ens espera; en canvi si el Barça guanya, el dia a estat perfecte, les proves magnifiques i a sobre ens guanya el Barça,,,

Per sort, crec que avui tot això canviarà, el Barça guanyarà i realment em donaré compte de que sí,,, realment estem apunt de fer historia amb la colla, si més no o donarem tot per que sigui així.
(Tot i que ara que hi penso sempre dic que avui tot c
anviarà i guanyarem, i desprès,,, bé és igual la fita de la Mercè hem comença a ser més important,,,)